Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új élmény az email fiókban: AMP

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.03.07.

A Google új specifikációja már elérhető a Gmail fejlesztői előnézetén keresztül, a későbbiekben pedig kiterjesztésre is kerül majd. 

A Google egy amszterdami konferencián bejelentette, hogy a fejlesztőknek új módjuk nyílik az AMP keretrendszer kihasználására.

A fejlesztők bejelentkezve az AMP for Email specifikáció előnézeti hozzáférésébe már elkezdhetik a gazdag, interaktív, vonzó e-mailes élmények fejlesztését a Gmailben.

A következő előnyökkel jár ez például:

  • Naprakész tartalom
  • Lehetőség a tartalmak böngészésére és az interaktivitásra
  • Az email elhagyása nélkül lehetősége van a felhasználóknak több dolgot csinálni, ráadásul kevesebb idő alatt

    “Az AMP-vel egyszerűen válhatnak az e-mail üzenetek dinamikussá, naprakésszé és cselekvésre ösztönzővé.”

Fontos újítás ez, ugyanis az e-mail továbbra is elsődleges csatornája a pozitív ROI-nak a digitális marketingben.

pinterest

A bejelentéstől:

Tegyük fel például, hogy egy külső vállalkozó szeretne ütemezni egy találkozót veled. Naptár hiányában küld egy e-mailt, hogy egyeztessetek a szóba jöhető dátumokról. Az e-mailben egy űrlappal lehetséges a választás: az AMP e-mail használatának köszönhetően interaktívan válaszolhatsz az űrlapon, anélkül, hogy rákattintanál a linkre.

Ez egy nyílt forráskódú megoldás, és a Google ösztönzi a fejlesztőket annak használatára, ahogyan azt olyan nagy nevek is teszik, mint a Pinterest, a Booking.com és a Doodle.

A Gmailben várhatóan az év későbbi szakaszában lesz ez elérhető teljeskörűen.

 

Írásunk a MerketingLand cikke nyomán készült.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet