Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új dizájnok tesztelése a munkafolyamatok javítása érdekében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.15.

A Google Ads a világ minden táján segít a nagy- és kisvállalkozásnak elérni különféle céljaikat, az ismertség növelése, valamint a ROI elérésén túl sok minden másban is. A visszajelzéseknek köszönhetően felismerték, hogy segíteni szükséges a könnyebb eligazodást, ezért új dizájn elemeket használnak.

Top 3 újítás

Mindamellett hogy nem változtattak vagy szűntettek meg semmilyen korábbi funkciót, 3 újítás mindenképp említésre méltó:

1. Új navigációs menü:

A teszt résztvevői Egyszintes vagy Kétszintes menüt láthtanak a felhasználói felületen. Sőt akár mind a kétfélét is, ha több fiókot is kezelünk.

Az újradizájnolás által elérhetőek maradnak a Google Ads eszközei és funkciói egy jobban szervezett menüből ahelyett hogy 3 különbözőt kellene használni (ahogyan eddig). Az új navigációs menü konzisztensebb és kiszámíthatóbb – a menüpontok nem tűnnek el vagy mozdulnak meg, miután belekattintunk, ezáltal könnyebbé téve a navigálást. Sőt, mindezek mellett lesz egy új, “Create” gomb – egyszerűen a “plusz” gombra kattintva létrehozhatunk kampányokat vagy hirdetéscsoportokat.

2. Újraszervezett felület

Átcsoportosították az egymáshoz kapcsolódó feladatokat, hogy az eszközök és funkciók könnyebben elérhetőek legyenek és logikusabb legyen az elrendezésük (miután megszoktuk a változtatásokat! ? ). Továbbá, 2 új kategóriát adtak hozzá hogy még tisztábban láthatóvá tegyék azt, hogy mi vezet a sikeres kampányokhoz. Természetesen semmi sem került eltávolításra az eszközök és a funkciók közül.

1. Célok

A Google Adsben elért teljesítmény minden eddiginél célirányosabb lesz. Felemelik a Célokat a navigációban, hogy egyértelművé tegyék általa, mennyire fontos a célok kitűzése az AI-alapú megoldások irányításához. Ez az új menüpont egy helyen egyesíti a célokat és a konverziómérést, így könnyebben lehet egységesebben gondolkodni róluk.

2. Közönségek, kulcsszavak, és tartalom

Az új Közönségek, kulcsszavak, és tartalom menü kategóriák összevonják az eszközöket melyek meghatározzák az elérést:
Keresési kulcsszavak, Közönségek, Helyek, és Tartalom. 

A Google megnyugtatásul közölte, hogy ezzel az újratervezéssel nem változnak a keresési kulcsszavak funkciói. A kulcsszavak továbbra is (és talán minden eddiginél jobban) különösen hatékony eszközként funkcionálnak a releváns közönség elérésére.

Továbbá, az alábbi kategóriákban is láthatunk változásokat:

  1. Kampányok
  2. Assets
  3. Tools
  4. Insights and reports, amik már összevonva lesznek elérhetőek

A Help Centerben eléhetőek a gyors elérési utak az új menükhöz: Egy-szintes navigáció vagy Két-szintes navigáció.

3. Egy felfrissült külső és megjelenés

Nem tudták átszervezni és újratervezni a navigációt anélkül, hogy ne frissítenének a megjelenésükön is. Több lett a fehér terület, így segítve az átláthatóság és könnyebb eligazodást. A Robotóról a márkás Google Sans betűtípusra való váltás és nagyobb méretre állítás pedig barátságosabb érzést és jobb olvashatóságot biztosít a felhasználók számára. A navigációt elegáns új ikonokkal és kék kiemeléssel is kiegészítették, így egyértelműen látható, hol tartunk a felhasználói élményben.

Screenshot of the feedback menu

A Google az Ads felületen keresztül érkező visszajelzésekre számít a változtatások kapcsán, hogy ez által el tudják dönteni, érdemes-e minden felhasználó számára elérhetővé tenni a fenti újdonságokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet