Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Új automatikus licitstratégia a Google Ads-ben: tCPC, ami kifejezetten a Demand Gen kampányokhoz készült

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.06.30.

A tCPC (target CPC, azaz célzott kattintási költség) egy automatikus licitstratégia, amelynek célja, hogy minél több kattintást szerezzen, a megadott átlagos CPC mellett. Fontos, hogy ez nem konverziókra, hanem kattintásokra optimalizál.


A liciteket dinamikusan kezeli, hogy elérje az átlagos cél CPC-t — de egyes kattintások drágábbak vagy olcsóbbak lehetnek a licitkörnyezet függvényében.

Mikor érdemes használni?Ha a kampány fő célja a weboldal látogatottságának növelése vagy ha sok remarketing adat van vagy pontosan célzott közönségeket használunk. Mindig érdemes figyelni a forgalom minőségét, mivel előfordulhat, hogy hirdetések alacsony minőségű YouTube-csatornákon vagy kevésbé releváns felületeken jelennek meg.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet