Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Új automatikus licitstratégia a Google Ads-ben: tCPC, ami kifejezetten a Demand Gen kampányokhoz készült

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.06.30.

A tCPC (target CPC, azaz célzott kattintási költség) egy automatikus licitstratégia, amelynek célja, hogy minél több kattintást szerezzen, a megadott átlagos CPC mellett. Fontos, hogy ez nem konverziókra, hanem kattintásokra optimalizál.


A liciteket dinamikusan kezeli, hogy elérje az átlagos cél CPC-t — de egyes kattintások drágábbak vagy olcsóbbak lehetnek a licitkörnyezet függvényében.

Mikor érdemes használni?Ha a kampány fő célja a weboldal látogatottságának növelése vagy ha sok remarketing adat van vagy pontosan célzott közönségeket használunk. Mindig érdemes figyelni a forgalom minőségét, mivel előfordulhat, hogy hirdetések alacsony minőségű YouTube-csatornákon vagy kevésbé releváns felületeken jelennek meg.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet