Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Új automatikus licitstratégia a Google Ads-ben: tCPC, ami kifejezetten a Demand Gen kampányokhoz készült

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.06.30.

A tCPC (target CPC, azaz célzott kattintási költség) egy automatikus licitstratégia, amelynek célja, hogy minél több kattintást szerezzen, a megadott átlagos CPC mellett. Fontos, hogy ez nem konverziókra, hanem kattintásokra optimalizál.


A liciteket dinamikusan kezeli, hogy elérje az átlagos cél CPC-t — de egyes kattintások drágábbak vagy olcsóbbak lehetnek a licitkörnyezet függvényében.

Mikor érdemes használni?Ha a kampány fő célja a weboldal látogatottságának növelése vagy ha sok remarketing adat van vagy pontosan célzott közönségeket használunk. Mindig érdemes figyelni a forgalom minőségét, mivel előfordulhat, hogy hirdetések alacsony minőségű YouTube-csatornákon vagy kevésbé releváns felületeken jelennek meg.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet