Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.05.28.

Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja – különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.

További statisztikák a cél-ROAS és a Konverziós érték maximalizálása legjobb jelzéseivel

Az ajánlattételi stratégia jelentés legfontosabb jelzései nagyobb átláthatóságot nyújtanak a kampány teljesítményét befolyásoló tényezőkben, és segíthetnek a szélesebb körű marketingstratégiában. Jelenleg csak azoknak a kampányoknak a legfontosabb jelzéseit tekintheti meg, amelyek a cél-CPA-t és a Konverziók maximalizálása funkciót használják. A továbbiakban ezek a jelek már elérhetők a cél-ROAS és a Maximális konverziós értéket használó keresési kampányok számára is.

Alkalmazzák a szezonalitás korrekcióit a kezelői fiók szintjén

Az intelligens ajánlattétel a gépi tanulás segítségével automatikusan beállítja az ajánlatokat az aukció időpontjában a kampányok teljesítményének javítása érdekében. Habár ezek a stratégiák már figyelembe veszik a szezonalitást, lehetnek olyan kulcsfontosságú pillanatok, amikor jelentős konverziós elmozdulásokra számítunk – például az értékesítés vagy a termékbevezetés során.

Szezonális kiigazításokat hajtottak végre , hogy jobban ellenőrizhessék ezeket a helyzeteket. Annak érdekében, hogy ezeket a módosításokat még könnyebben lehessen használni, mostantól a kezelői fiók szintjén állíthatjuk be, ahelyett, hogy minden egyes fiókhoz létrehoznánk őket.

Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi ajánlások

A Google megkönnyíti a Konverziós érték maximalizálása ajánlattétel kiválasztását azáltal, hogy új lehetőségeket mutat be az Ajánlások oldalon. Ezek az ajánlások megjelennek az alkalmas keresési kampányok számára, és segíthetnek abban, hogy a költségkereten belül több konverziós értéket érjünk el.

Képernyőkép a Konverziós érték maximalizálása ajánlattétel használatára vonatkozó példaajánlatról

Becsüljük meg a teljesítményt a célmegjelenítési rész szimulátorokkal

A szimulátorok segítenek megérteni, hogy a cél-ajánlat és a költségkeret változásai hogyan befolyásolhatják a teljesítményt. Ez az eszköz korábban elérhető volt konverziós és kattintáson alapuló ajánlattételi stratégiákhoz, és most a célmegjelenítési részesedéssel bővítjík a keresési kampányok támogatását . Ezzel a változtatással most már megérthetjük, hogy a célmegjelenítési részesedés módosítása hogyan befolyásolhatja az olyan mutatókat, mint a költség, a megjelenítési arány és a kattintások.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet