Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új adat kizárási vezérlők az intelligens ajánlattételhez

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.01.11.

Az intelligens ajánlattétel konverziós arányokat használ az aukció ideje alatt. Ugyanakkor  a konverziós arányok nem mindig pontosak, előfordulhat címkézési problémák vagy webhely kimaradások is. Annak érdekében, hogy megkönnyítsék az intelligens ajánlattételnél, ezekre a problémákat a Google bevezette az új adatok kizárása lehetőséget az intelligens ajánlattételi stratégiáknál a Search, Display és Shopping kampányoknál.

Ez az új eszköz segíthet abban, hogy az intelligens ajánlattételi stratégia pontos adatokat használjon a megfelelő ajánlatok beállításakor.

Tegyük fel, hogy egy webhely konverzió követése 3 napig szüneteltetheti és alábecsüli a konverziókat. Ezzel az új eszközzel kizárhatjuk majd, hogy a fent említett időszakot ne vegye figyelembe a rendszer.

Vizsgáljuk meg jobban, hogyan kell eljárni:

  1. Jelentkezzen be a Google Ads-fiókba.
  2. Kattintson a csavarkulcs ikonra.
  3. A „Megosztott könyvtár” területen válassza az Ajánlattételi stratégiák lehetőséget.
  4. Kattintson a Speciális vezérlők lehetőségre, és válassza az Adatkizárások lehetőséget.
  5. Kattintson az  Új adatkizárás lehetőségre.
  6. A „Beállítások” elem mellett adjon meg egy nevet és leírást.
  7. Adja meg a kizárni kívánt adatok kezdő dátumát és időpontját, valamint befejező dátumát és időpontját. Mivel a konverziókat múltbeli kattintásokhoz is hozzá lehet rendelni, válasszon olyan dátumtartományt, amely figyelembe veszi a szokásos konverziós késést.
  8. A „Hatókör” mellett válassza ki a kampányokat és az eszközöket a korrekcióhoz. Kiválaszthat egyedileg kizárni kívánt kampányokat, vagy akár a teljes fiókot is.
  9. Válassza ki a kizárni kívánt eszközöket. Előfordulhat például, hogy a konverziós probléma csak a mobilos nyomon követést érintette.
  10. Kattintson a Mentés gombra, és válassza az Adatkizárás létrehozása lehetőséget.

Miután az adat kizárás életbe lépett “Aktív” lesz.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet