Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Úgy tűnik, az eddiginél kevesebb bővített találat jelenik meg a Google találati listájában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.01.

Február 18-a óta jócskán lecsökkent a bővített találatok megjelenése a Google találati listáján, állítja több forrásra hivatkozva a SearchEngineLand

A legtöbb elemzőcég adatai jelentős csökkenést mutatnak. Az alábbi ábra a Mozhoz tartozik:

Hasonló trendeket mértek az SEMrushnál is: 

A Moz szerint 7.5%-ról 4.5%-ra, a SEMrush szerint 6.9%-ról 5.1%-ra módosult a bővített találatok aránya, ez az elmúlt napokban tehát több weboldal organikus forgalmának csökkenésével járhatott.

A legfrissebb adatok a RankRanger-től származnak, az ő méréseik alapján a bővített találatok aránya elkezdett visszakapaszkodni a korábbi értékre: 

A Google szándékait nem ismerjük, hivatalos tájékoztatás egyelőre nem volt az ügyben, így nem tudni, hogy kísérletezés, bug, vagy a bővített találatok arányának szándékos csökkenése áll a háttérben.

Érdemes tehát átnézni az Analytics fiókjainkat, történt-e a vizsgált időintervallumban különösebb zuhanás, hiszen akár annak ez a jelenség is az okozója lehetett.

Cikkünk forrása: https://searchengineland.com/google-search-may-be-showing-featured-snippets-less-often-346414 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet