Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

További információ a mobilkeresési eredmények legújabb módosításáról

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.10.25.

A Google bejelentette, hogy megváltoztatja a keresési eredmények megjelenítését a mobileszközökön az amerikai-angol felhasználók számára. Most, amikor az emberek a keresési eredményoldal aljára érnek, a Google automatikusan betölti a találatok következő oldalát. Az oldalak automatikusan betöltődnek, amíg körülbelül négy oldalnyi eredmény meg nem jelenik. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hosszabb ideig folyamatosan görgessenek, mielőtt meg kell nyomniuk a „Továbbiak” gombot, így könnyebben megtalálják a keresett információt.

Ez a változás október 14-től kezdődően lép életbe fokozatosan, és nem befolyásolja a hirdetési aukció működését vagy a hirdetés pozíció kiszámítását. A kérdés-felelek oldalon további segítséget találunk.

Változik -e, hogy a hirdetések hol jelenhetnek meg a keresési eredményoldalon?

A Google rendszerei újraszámítják a hirdetés rangsorolását minden keresési eredményoldalra, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb hirdetések a tetején jelenjenek meg. A keresési eredmények megjelenítésének módosításának részeként újraosztják a szöveges hirdetések számát és így határozzák meg azok elhelyezkedését az oldalon. Mostantól a szöveges hirdetések megjelenhetnek a második oldal tetején és azon túl is, de kevesebb szöveges hirdetés jelenik meg az oldalak alján. (A Shopping- és a helyi hirdetések megjelenítése nem változik.)

A hirdetések mindig jogosultak voltak (a hirdetés rangsor szerinti helyezése alapján) megjelenni a keresési eredményoldalon és ismét egy következő találati oldalon. A keresési, Shopping- és helyi kampányok, amelyek hirdetéseket jelenítenek meg amerikai-angol lekérdezéseken, több mobilon történő megjelenítést láthatnak, ami alacsonyabb CTR-t eredményezhet. A változás ellenére azt várják, hogy a kattintások, a konverziók, az átlagos CPC és az átlagos CPA változatlan marad. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet