Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

További információ a mobilkeresési eredmények legújabb módosításáról

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.10.25.

A Google bejelentette, hogy megváltoztatja a keresési eredmények megjelenítését a mobileszközökön az amerikai-angol felhasználók számára. Most, amikor az emberek a keresési eredményoldal aljára érnek, a Google automatikusan betölti a találatok következő oldalát. Az oldalak automatikusan betöltődnek, amíg körülbelül négy oldalnyi eredmény meg nem jelenik. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hosszabb ideig folyamatosan görgessenek, mielőtt meg kell nyomniuk a „Továbbiak” gombot, így könnyebben megtalálják a keresett információt.

Ez a változás október 14-től kezdődően lép életbe fokozatosan, és nem befolyásolja a hirdetési aukció működését vagy a hirdetés pozíció kiszámítását. A kérdés-felelek oldalon további segítséget találunk.

Változik -e, hogy a hirdetések hol jelenhetnek meg a keresési eredményoldalon?

A Google rendszerei újraszámítják a hirdetés rangsorolását minden keresési eredményoldalra, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb hirdetések a tetején jelenjenek meg. A keresési eredmények megjelenítésének módosításának részeként újraosztják a szöveges hirdetések számát és így határozzák meg azok elhelyezkedését az oldalon. Mostantól a szöveges hirdetések megjelenhetnek a második oldal tetején és azon túl is, de kevesebb szöveges hirdetés jelenik meg az oldalak alján. (A Shopping- és a helyi hirdetések megjelenítése nem változik.)

A hirdetések mindig jogosultak voltak (a hirdetés rangsor szerinti helyezése alapján) megjelenni a keresési eredményoldalon és ismét egy következő találati oldalon. A keresési, Shopping- és helyi kampányok, amelyek hirdetéseket jelenítenek meg amerikai-angol lekérdezéseken, több mobilon történő megjelenítést láthatnak, ami alacsonyabb CTR-t eredményezhet. A változás ellenére azt várják, hogy a kattintások, a konverziók, az átlagos CPC és az átlagos CPA változatlan marad. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet