Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Tovább bővül az optimalizálási pontszám

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.06.14.

Kampányaink optimalizálása elengedhetetlen, így van ez a videokampányok esetén is. Ezért a Google bevezeti az optimalizálási pontszámot a Cselekvésre ösztönző videokampányok (video action) esetében is.

A Cselekvésre ösztönző videókampány létrehozásával több konverziót érhetsz el, miközben folyamatosan a legalacsonyabb CPA-ra optimalizálsz. Ezek a videókampányok olyan hirdetés kombinációkat hoznak létre, amelyek a legrelevánsabb felhasználók számára a legrelevánsabb hirdetésformátumokban jelennek meg. 

És már az optimalizási pontszám is ki lesz terjesztve rájuk. Amely -hasonlóan más kampánytípusokhoz 0% és 100% között mozog, és a 100% jelenti azt, hogy a fiók a lehetőségek figyelembevételével a legjobb teljesítményt nyújtja.

Az optimalizálási pontszám személyre szabott ajánlásokat tartalmaz a kampány teljesítményének maximalizálásához a Keresési, a Display, a Shopping és hamarosan a Videó kampányoknál is. 

A Google szerint azok a hirdetők, akik a videoműveleti kampányoknál is figyelembe veszik és alkalmazzák az ajánlásokat, dolláronként 50% -kal több konverziót és legalább 40% -kal magasabb konverziós arányt érnek el, mint amikor nem követik azokat. 1 

Az optimalizálási pontszám ellenőrzéséhez és a személyre szabott ajánlások megismeréséhez kattints GoogleAds-ben a Javaslatok menüpontra, és nézd meg a Google bevált módszereket ismertető útmutatóját.

1. Google-adatok, globális, 2020. aug. – 2021. jan., 911 hirdető, akiknek legalább 1 kampánya követi a bevált módszereket, és 1 nem követi a bevált módszereket, továbbá kampányonként legalább 10 konverziót hajtanak végre.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/10773813

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet