Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Tippek hogyan kerüljük el, hogy Google büntetés érjen minket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.05.

Hirtelen lecsökkent az organikus forrásból érkező látogatói forgalom? Egyik pillanatról a másikra néhány kulcsszóra eltűntünk a találati listáról vagy drasztikusan visszasoroltak? Két egyértelmű jel arra, ha lecsapott ránk egy Google büntetés.

Ugyanakkor rengeteg oka lehet egy Google büntetésnek, ami mind visszavezethető ugyanarra: valamilyen módon megsértettük a felhasználói élményt, ami a Google szemében főbenjáró bűn.

Google büntetés infografika:

Alább a Neotericuk infografikája bemutatja, hogy:

  • Miről ismerhetjük fel, hogy Google büntetést kaptunk?
  • Hogyan kerülhetjük el a büntetéseket vagy miként javítsunk a hibáinkon?
  • A vendég blogolás miként lehet ártalmas?

Természeten minden esetben megfelelő szakértelemmel kell hozzáálni a problémához, ezért ne legyünk rest segítséget kérni szakértőtől, főleg ha a forgalmunk jelentős része a Google ingyenes találataiból származik!

Google büntetés infografika

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet