Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Teszt a lelke az AdWords-nek is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.01.06.

Az utóbbi években több különböző funkció is létezett már arra, hogy az AdWords kampányainkat tesztelhessük vagy kísérletezhessünk néhány beállítással. Ezen funkciók egy részét megszüntették, másik részét átalakították. Ugyanakkor a profi kampánykezelésnek alapja az állandó kísérletezés, amit a Google is jól tud, ezért létrehozott egy összefoglaló aloldalt, amin összegzi a jelenleg rendelkezésünkre álló lehetőségeket és bevált praktikákat.

Egyelőre csak angolul elérhető: https://support.google.com/adwords/answer/7281575

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet