Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Termékteszt oldalak: minél több forgalmazóra linkelünk, annál jobb a rangsor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.01.26.

Egy Google mérnök nemrég a SEO közösség tudtára adta, hogy minél több, különböző kereskedő termékoldalára mutat egy adott termékteszt cikk, az a tartalom annál jobban fog rangsorolni.

Ez valahol logikus, ugyanis ha csak egy forgalmazót említ a cikk, az nem hasznos, mert fennáll a lehetősége, hogy az egy promóciós cikk, és nem tükrözi a teljes valóságot (nem feltétlenül megbízható a tartalom). Ellenben ha a cikk írója valóban elmélyült a termék tesztelésében, és utánament az adott kereskedőknek, amiket fel is tüntet a cikkben, akkor az egy sokkal nagyobb megbízhatóságot ad a usernek.

Ráadásul így saját maga döntheti el, hogy kinél akarja megvásárolni az adott terméket. Lehet, hogy van olyan kereskedő, aki nem a legolcsóbban adja, de nála a legjobb a vevőkiszolgálás, vagy a felhasználó márkahű, stb.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-product-reviews-linking-to-multiple-sellers-may-get-boost/476131

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet