Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Termékteszt oldalak: minél több forgalmazóra linkelünk, annál jobb a rangsor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.01.26.

Egy Google mérnök nemrég a SEO közösség tudtára adta, hogy minél több, különböző kereskedő termékoldalára mutat egy adott termékteszt cikk, az a tartalom annál jobban fog rangsorolni.

Ez valahol logikus, ugyanis ha csak egy forgalmazót említ a cikk, az nem hasznos, mert fennáll a lehetősége, hogy az egy promóciós cikk, és nem tükrözi a teljes valóságot (nem feltétlenül megbízható a tartalom). Ellenben ha a cikk írója valóban elmélyült a termék tesztelésében, és utánament az adott kereskedőknek, amiket fel is tüntet a cikkben, akkor az egy sokkal nagyobb megbízhatóságot ad a usernek.

Ráadásul így saját maga döntheti el, hogy kinél akarja megvásárolni az adott terméket. Lehet, hogy van olyan kereskedő, aki nem a legolcsóbban adja, de nála a legjobb a vevőkiszolgálás, vagy a felhasználó márkahű, stb.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-product-reviews-linking-to-multiple-sellers-may-get-boost/476131

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet