Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Térj vissza a keresésedhez a Google-lel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.01.15.

Bár már valószínűleg mindenki fordult a Google-höz, hogy valamilyen keresésére választ kapjon, azonban gyakran egy gyors válasznál többre van szükség.

Előfordulhat például, hogy hosszabb távú terveihez keres valaki segítséget. Például új életmódba kezd, melyhez mind a táplálkozását mind az étkezését meg szeretné változtatni. Eltelik aztán 3 hónap, és a témában ismét az internethez fordul segítségül, visszatér a korábbi kereséshez, de új információkat keres a témában.

activity_card

Ennek megsegítéséhez vezette be a Google az “activity card”-okat, mellyel könnyebben fel tudod venni korábbi keresésed fonalát.

Ehhez mindössze annyi szükséges, hogy be legyünk jelentkezve a Google fiókunkba, és így logolódik a keresésünk, melynek köszönhetően egy korábbi témában indított új keresés esetén a lap tetején láthatjuk az előzményeinket kártyák formájában. Így egy egyszerű kattintással visszatérhetünk a korábban olvasott tartalmakhoz.

activity_card_2

Ha később szeretnél visszatérni egy cikkhez, könnyedén lementheted magadnak a kártyák közé és ugyanilyen könnyedséggel törölheted is.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet