Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Téma szakértők bevezetése a Facebook csoportokban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.07.19.

Mostantól az egyes facebook csoportok adminjai kiválaszthatnak az adott témákhoz tartozó szakértőket, akikhez a tagok fordulhatnak kérdéseikkel. Ennek az updatenek köszönhetően a különböző témában specializálizálódott csoporttagok kiemelt szerepet kaphatnak a közösségen belüli kommunikáció során.

Hogyan lehet valaki ilyen szakértő?

Ezt a szerepkört a  csoport adminjai jelölhetik ki, és miután ezt adott személy elfogadta, egy szakértői jelvényt fog kapni, amely a neve mellett jelenik meg a posztjaik és kommentjeik során a csoporton belül (hasonlóképpen, mint az oldalaknál a Top Fan jelvény).

Mi a szerepe egy szakértőnek?

A csoport szakértői különböző módon támogathatják  a közösséget. A következő újdonságokat vezeti be a Facebook:

  • A csoport szakértői az  adminokkal együttműködve kérdezz-felelek házigazdái lehetnek, ahol megoszthatják a témával kapcsolatos véleményüket, és válaszolhatnak a kérdésekre. Ez lényegében egy live, csak a megszokott videó formátum helyett szöveges kontextusban érkeznek a kérdések és válaszok egyaránt. 
  • Amennyiben egy bejegyzés kérdésnek tűnik, a Facebook automatikusan olyan formátummá alakítja át, amellyel jobban kitűnik, ezzel bátorítva a tagokat a véleményük megosztására.
  • Ezentúl újdonság lesz a kizárólag hang alapú Live Room-ok bevezetése.
  • Egy másik kiváltsága a szakértőknek, hogy lehetőségük van beállítani, hogy automatikusan meghívják a csoportba azokat a felhasználókat akik a közelmúltban interakcióba léptek az kapcsolódó oldallal.

A Facebook továbbá jelenleg tesztel egy olyan funkciót is, mely során arra kérik a felhasználókat, hogy megadják milyen területhez értenek a fitnesz és a videojátékok témáján belül. Arról nincs hír, hogy ez a funkció más témákra is kiterjed-e majd. Ez valószínűleg a tesztelés eredményétől függ.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet