Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.11.

A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.

Az IAB legfrissebb 2016-os jelentése alapján a PPC hirdetések 35 milliárd dollárt hoztak 2016-ban, körülbelül fele-fele arányban a desktop és mobil felületeken.

PPC hirdetések

A teljes PPC hirdetési piac 6 milliárdos növekedést produkált a desktop 10%-os csökkenése mellett. A mobil hirdetési költések először tavaly haladták meg a desktop költésekét. A teljes digitális hirdetési költés 2016-ban 72,5 milliárd volt, mely 22%-al több a korábbi évhez képest.

Mobil hirdetés növekedés

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet