Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.11.

A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.

Az IAB legfrissebb 2016-os jelentése alapján a PPC hirdetések 35 milliárd dollárt hoztak 2016-ban, körülbelül fele-fele arányban a desktop és mobil felületeken.

PPC hirdetések

A teljes PPC hirdetési piac 6 milliárdos növekedést produkált a desktop 10%-os csökkenése mellett. A mobil hirdetési költések először tavaly haladták meg a desktop költésekét. A teljes digitális hirdetési költés 2016-ban 72,5 milliárd volt, mely 22%-al több a korábbi évhez képest.

Mobil hirdetés növekedés

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet