A koronavírus miatt kialakult helyzetre számtalan támogatási lehetőség született meg, amik mind azt szolgálják, hogy a lehető legtöbb vállalkozás maradjon életben. A Facebook és a Google is segít a vállalkozásoknak különféle módokon.
A facebook most lehetőséget ad a felhasználóknak arra, hogy SMB (small or midsize business) ajándékkártyákkal vagy ételrendeléssel vagy adomány gyűjtéssel segítsék a kedvenc vállalkozásaikat.
A vállalkozások Instagram-profiljuk gombjain vagy új Stories matricákon keresztül megoszthatják ajándékkártyáikat, ételrendelési lehetőségeket vagy Facebook-gyűjések linkeit, amivel támogatást várnak követőiktől.
Amikor az emberek látják ezeket az új ajándékkártyákat vagy ételrendelési lehetőségeket, rákkattinhatnak, hogy befejezzék a vásárlást partnerünk egyik oldalán.
Az emberek megoszthatják az ajándékkártyát vagy az élelmiszer-megrendelési matricákat a saját követőik számára a Stories-ban, és elterjeszthetik a posztot a támogatási lehetőségekről.
Az adománygyűjtők a Facebookon nyitnak meg egy személyes adománygyűjtést, amelyet az üzleti tulajdonosok vagy támogatóik hoztak létre.