Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Szürke háttér a Google Shopping hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.06.

Amerikai felhasználók észlelték, hogy a Google szürke háttérszínt használ az egyes Google Shopping carousel hirdetéseknél.

Bár az eredeti Google termékkép-specifikáció azt mondja, használjunk fehér vagy átlátszó hátteret, a világosszürke háttér egyes esetekben jobban működhet?! 

Itt egy képernyőfotó róla:

Forrás: seroundtable.com

Magyar oldalon egyelőre nem sikerült ilyet felfedezni, csak szándékoltan szürke háttérrel feltöltött képet, mint alább például a Sinsay tornacipős termékképe. 

A Sinsay háttérszín-megoldása nem függ össze azzal, hogy a fenti tornacipő fehér, mert gyakran használják más termékeiknél is ezt az enyhe szürke hátteret.

Ti is láttatok hasonlót? Mivel emelitek ki termékfotóitokat a Shoppingban? 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet