Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Szürke háttér a Google Shopping hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.06.

Amerikai felhasználók észlelték, hogy a Google szürke háttérszínt használ az egyes Google Shopping carousel hirdetéseknél.

Bár az eredeti Google termékkép-specifikáció azt mondja, használjunk fehér vagy átlátszó hátteret, a világosszürke háttér egyes esetekben jobban működhet?! 

Itt egy képernyőfotó róla:

Forrás: seroundtable.com

Magyar oldalon egyelőre nem sikerült ilyet felfedezni, csak szándékoltan szürke háttérrel feltöltött képet, mint alább például a Sinsay tornacipős termékképe. 

A Sinsay háttérszín-megoldása nem függ össze azzal, hogy a fenti tornacipő fehér, mert gyakran használják más termékeiknél is ezt az enyhe szürke hátteret.

Ti is láttatok hasonlót? Mivel emelitek ki termékfotóitokat a Shoppingban? 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet