Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Szürke háttér a Google Shopping hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.06.

Amerikai felhasználók észlelték, hogy a Google szürke háttérszínt használ az egyes Google Shopping carousel hirdetéseknél.

Bár az eredeti Google termékkép-specifikáció azt mondja, használjunk fehér vagy átlátszó hátteret, a világosszürke háttér egyes esetekben jobban működhet?! 

Itt egy képernyőfotó róla:

Forrás: seroundtable.com

Magyar oldalon egyelőre nem sikerült ilyet felfedezni, csak szándékoltan szürke háttérrel feltöltött képet, mint alább például a Sinsay tornacipős termékképe. 

A Sinsay háttérszín-megoldása nem függ össze azzal, hogy a fenti tornacipő fehér, mert gyakran használják más termékeiknél is ezt az enyhe szürke hátteret.

Ti is láttatok hasonlót? Mivel emelitek ki termékfotóitokat a Shoppingban? 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet