Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Szigorúbb Ügyfélegyezési (Custom match) irányelvek januártól

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.11.26.

2025. január 13-án a Google frissíti Ügyfélegyezési irányelveit, és ezen dátumtól kezdve a hirdetők elveszíthetik a jogukat a saját ügyféllista (custom match és similar audience listák) használatára vagy akár a teljes hirdetői fiók felfüggesztésre kerülhet, ha a hirdetéseik kárt vagy rossz felhasználói élményt okoznak a felhasználóknak.

Az egyre szigorúbb adatvédelmi szabályozások miatt a jövőben a hirdetőknek is fokozottabban kell figyelniük, hogy milyen adatokat használnak fel a Google kampányokban. Az első és legfontosabb szempont, hogy valaki személyes adatát (pl. e-mail-címét) a beleegyezése nélkül nem lehet használni. Problémát okoz, ha a hirdető nem tudja megfelelően igazolni, hogy rendelkezik a megfelelő hozzájárulással. Tilos olyan hirdetést használni, ami kiskorúakat céloz. Szintén nem lehet ügyféllistában használni azokat, akik nem engedélyezték vagy visszavonták a hirdetés megjelenítéshez kapcsolódó adatvédelmi hozzájárulást. Tilos olyan hirdetési kreatívot használni, ami túlzottan, szinte teljesen személyre szabott üzenetet hordoz.

forrás: https://www.seroundtable.com/google-customer-match-policy-38400.html

https://support.google.com/google-ads/answer/6299717?hl=hu&sjid=710439502091542280-EU

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet