Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Szerezz új ügyfeleket a Smart Shopping-kampánnyal!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.22.

Két új funkcióval gyarapodott az intelligens Shopping-kampány: egy új célzással és további vizuális megjelenési módokkal, melyek révén új ügyfelekkel és nagyobb bevétellel számolhatunk. 

A koronavírus járvány miatt jelentősen emelkedett az online vásárlások száma, egy májusi felmérés szerint például az USA-ban minden 3. vásárló olyan webshopban költött pénzt, ahol korábban még nem.

Emiatt minden eddiginél fontosabb, hogy hirdetésünk megjelenjen a potenciális vásárlóknak már azokban a pillanatokban, amikor a vásárlási igényük vagy érdeklődésük felmerül. 

 

  • Új ügyfelek elérése

Az értékesítések optimalizálása mellett a Smart Shopping-kampány új funkciója, hogy új ügyfelek részére történő értékesítés is kiválasztható már célként, és ehhez konverziós értéket is hozzá tudunk rendelni.

A béta programban résztvevő kereskedők, akik hozzáadták az új ügyfelek szerzésének célját kampányukhoz, 188%-os bevétel-növekedésről számoltak be ebből a szegmensből.

 

  • Új vizuális megoldások

A Google olyan vizuális funkciókat vezetett be, amelyek használatával az ügyfelek könnyedén további kereskedőket fedezhetnek fel, és amint megszületett a szándékuk egy konkrét termék megvásárlására, akkor a lehető legrelevánsabb ajánlatokat jeleníthesse meg számukra.

store-4156934_1280 (1)

Ilyen vizuális megoldás a kiemelt videotartalom, vagy a magával ragadóbb lapozható hirdetés, benne a legrelevánsabb termékekkel, és mindezt olyan megjegyzésekkel kiegészítve, amelyek segítenek a vásárlással kapcsolatos döntés meghozatalában. 

Például az Egyesült Államokban már kiemelhető az “ingyenes és gyors szállítás”, vagy a termékekkel kapcsolatos promóciók.

Ezen funkciók használatához regisztráljon, hogy érdeklődési űrlapot kaphasson. 

Egyelőre sajnos csak az alábbi országokban elérhető: USA, Ausztrália, Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, India.

 

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/9970717

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet