Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Szeptemberi alapalgoritmus frissítés hatásai – mit látunk eddig?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.10.05.

Még nem futott ki ugyan teljesen ez a frissítés, de már most körvonalazódni látszik pár hatás. Az alább következő eredményeket több elemzőeszköz vizsgálata alapján állították össze.

Abban az összes tanulmány egyetért, hogy az előző frissítésekkel ellentétben ez egy sokkal gyengébb hatású algoritmus frissítés volt, ellenben hasonlóan rapid. Már a megjelenése után azonnal elkezdtek ugrálni a rangsorok, de a azok mértéke – mint mondtuk – átlagosan alacsonyabb volt az előző frissítésekhez képest.

Az iparági változásokban azonban eltérnek az eszközök eredményei. A Semrush adatai szerint a következő iparágakban volt a legnagyobb mértékű az átlagos rangsor változás (csökkenő sorrendben):

  • Pets & Animals
  • Beauty & Fitness – Games (ugyanolyan mértékben)
  • Autos & Vehicles
  • Health – Law & Government (ugyanolyan mértékben)
  • Finance – Shopping (ugyanolyan mértékben)

Legkisebb mértékben pedig az Arts & Entertainment, a Travel, és a Food & Drink iparágakban változott a rangsorolás.

A RankRanger egy kicsit más bontásban ugyan, de más következtetésekre jutott. Eszerint a TOP 3 és TOP 5 találatokban a(z):

  • Retail
  • Finance
  • Health
  • Travel

Iparágakban voltak a legnagyobb mozgások, míg a TOP 10-es listát nézve kis különbséggel ugyanakkora mértékben az imént említett 4 iparág között. Ezek között 1%-kal a Retail volt az első helyen.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet