Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Structured markup, az újabb SEO faktor?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.09.14.

Ugyan a Google korábban tagadta, most mégis arra engednek következtetni, hogy a structured data egy nap a rangsorolási faktor részévé válhat.

A structured data már régóta izgatja a SEO szakemberek fantáziáját, hogy miként lehetne felhasználni a keresőoptimalizálási folyamatban. Sokan vannak, akik már eddig is azt állították, hogy egy komoly weboldalnak mindenképpen alkalmaznia kell – mi magunk is -, azonban a hivatalos források szerint közvetlen hatása a keresőkben elfoglalt pozíciókra nincs. Azonban John Mueller péntek reggel elejtett megjegyzése alapján könnyen lehet, hogy ez változni fog!

Állítása szerint ugyan továbbra sem rangsorolási faktor, de pontosan tudják, hogy a structured data minden formája fokozza a felhasználói élményt és valóban többletet ad a találati listához, melyre példákat is felhozott. Illetve célzást tett rá, hogy idővel rangsorolási faktor is lehet.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet