Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Stratégiai együttműködés a Disney és a Google között

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.12.07.

Az emberek ma már maguk uralják azt, hogy mit, mikor és milyen képernyőn néznek. Már a taxiban vagy vonaton ülve is sitcomokat néznek, vagy az edzőteremben TED előadásokat hallgatnak futás közben. Ebből egyértelműen látszik: a TV már több egy nappaliban porosodó tárgynál.

Az emberek ráadásul ugyanazt a kedvelt tartalmat várják el függetlenül a képernyő méretétől és fajtájától, a hirdetők pedig ugyanolyan minőségű, mérhető, képernyőkön átívelő hirdetéseket szeretnének.

disney-google

Ezért öröm a Google számára a globális, stratégiai kapcsolata a Walt Disney-vel.

Mindketten elkötelezettek a minőségi tartalmak iránt, így a Disney számára jó döntésnek bizonyul, hogy a Google Ad Manager platformjára tereli a videós és display tartalmait.

A Disney almárkái népszerűsítése innentől tehát szintén a Google felületein történik, ide értve a Marvelt vagy a Pixart. Közösen egészen új, készülékeken átívelő megoldásokban gondolkodnak.

A hírt a Google osztotta meg velünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet