Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Stratégiai együttműködés a Disney és a Google között

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.12.07.

Az emberek ma már maguk uralják azt, hogy mit, mikor és milyen képernyőn néznek. Már a taxiban vagy vonaton ülve is sitcomokat néznek, vagy az edzőteremben TED előadásokat hallgatnak futás közben. Ebből egyértelműen látszik: a TV már több egy nappaliban porosodó tárgynál.

Az emberek ráadásul ugyanazt a kedvelt tartalmat várják el függetlenül a képernyő méretétől és fajtájától, a hirdetők pedig ugyanolyan minőségű, mérhető, képernyőkön átívelő hirdetéseket szeretnének.

disney-google

Ezért öröm a Google számára a globális, stratégiai kapcsolata a Walt Disney-vel.

Mindketten elkötelezettek a minőségi tartalmak iránt, így a Disney számára jó döntésnek bizonyul, hogy a Google Ad Manager platformjára tereli a videós és display tartalmait.

A Disney almárkái népszerűsítése innentől tehát szintén a Google felületein történik, ide értve a Marvelt vagy a Pixart. Közösen egészen új, készülékeken átívelő megoldásokban gondolkodnak.

A hírt a Google osztotta meg velünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet