Az emberek ma már maguk uralják azt, hogy mit, mikor és milyen képernyőn néznek. Már a taxiban vagy vonaton ülve is sitcomokat néznek, vagy az edzőteremben TED előadásokat hallgatnak futás közben. Ebből egyértelműen látszik: a TV már több egy nappaliban porosodó tárgynál.
Az emberek ráadásul ugyanazt a kedvelt tartalmat várják el függetlenül a képernyő méretétől és fajtájától, a hirdetők pedig ugyanolyan minőségű, mérhető, képernyőkön átívelő hirdetéseket szeretnének.
Ezért öröm a Google számára a globális, stratégiai kapcsolata a Walt Disney-vel.
Mindketten elkötelezettek a minőségi tartalmak iránt, így a Disney számára jó döntésnek bizonyul, hogy a Google Ad Manager platformjára tereli a videós és display tartalmait.
A Disney almárkái népszerűsítése innentől tehát szintén a Google felületein történik, ide értve a Marvelt vagy a Pixart. Közösen egészen új, készülékeken átívelő megoldásokban gondolkodnak.
A hírt a Google osztotta meg velünk.