Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A SEO szakemberek 90%-a szerint legalább 12 hónap kell az eredményekhez

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.04.19.

Februárban a Google kiadott egy hivatalos videót arról, hogy miként válasszunk SEO szakértőt. A videóban megemlítették, hogy legalább 4-12 hónap szükséges ahhoz, hogy látható eredménye legyen a SEO erőfeszítéseinknek. Barry Schwartz is írt erről egy cikket és a cikk végén szavazásra szólította fel a keresőoptimalizálással foglalkozó szakértőket, hogy szerintük mennyi idő kell az első eredményekhez.

Összesen 782 szavazat érkezett és a válaszadók többsége szerint 12 hónap szükséges a SEO eredményekhez. Mindössze 13% válaszolta, hogy már 3 hónap alatt jöhetnek eredmények és mindössze 3% írt legalább 16 hónapot.

seo szakértő eredmények

 

A mi véleményünk az, hogy a szavazás kiírása egy kicsit pontatlan volt. A Google által említett 4-12 hónap szerintünk is tartható, de hozzá kell tenni, hogy ideális környezetben, ami alatt a következőket értjük:

  1. Az ügyfél által elvárt “SEO eredmények” célszámok reálisak.
  2. A szektor közepesen erős. Értsd, hogy nincsen sok, nagyon erős és profi versenytárs, jóval nagyobb SEO büdzsével és több éves előnnyel a hátuk mögött.
  3. Az ügyfél megvalósítja a javaslatainkat.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet