Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Segíti a helyi kisvállalkozókat a Facebook

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.27.

A világon 1.6 milliárd ember kapcsolódik valamilyen kisvállalkozáshoz a Facebookon. A kapcsolat azonban nem mindig zökkenőmentes, ezért a Facebook segítő kezet nyújt nekik.

Az alábbi változások történnek:

  • Oldalak frissítése: a mobil oldal megváltoztatásával segíti a Facebook a könnyebb tájékozódást és kapcsolatfelvételt. Lehetőség van például asztalt foglalni egy étteremben, időpontot egy fodrászhoz vagy akár gumicserére. Valamint megtekinthető a story is az oldalon, mellyel a vállalkozás képes megmutatni, ember áll mögötte.
  • Ajánlás kérése: ajánlások kérésével segíti a Facebook meghozni a döntést a tanácstalan felhasználóknak, például, hogy melyik éttermet válassza, vagy melyik fodrászhoz kérjen időpontot.
  • Események: 700 millióan használják az eseményeket havonta. Ennek ktovábbfejlesztésével akár már jegyvásárlásra is lehetőség nyílik közvetlenül a Facebookon.
  • Álláshirdetés támogatása: mivel rengetegen használják a Facebookot ilyen céllal, bővítik az álláshirdetési lehetőségeket.
  • Helyi szekció: A Facebook appon belül lehetőségünk lesz lokál szekcióban is keresgélni.

facebook-helyi

Bővebb információkat a Facebook saját oldalán találhatsz.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet