Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Segíti a helyi kisvállalkozókat a Facebook

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.27.

A világon 1.6 milliárd ember kapcsolódik valamilyen kisvállalkozáshoz a Facebookon. A kapcsolat azonban nem mindig zökkenőmentes, ezért a Facebook segítő kezet nyújt nekik.

Az alábbi változások történnek:

  • Oldalak frissítése: a mobil oldal megváltoztatásával segíti a Facebook a könnyebb tájékozódást és kapcsolatfelvételt. Lehetőség van például asztalt foglalni egy étteremben, időpontot egy fodrászhoz vagy akár gumicserére. Valamint megtekinthető a story is az oldalon, mellyel a vállalkozás képes megmutatni, ember áll mögötte.
  • Ajánlás kérése: ajánlások kérésével segíti a Facebook meghozni a döntést a tanácstalan felhasználóknak, például, hogy melyik éttermet válassza, vagy melyik fodrászhoz kérjen időpontot.
  • Események: 700 millióan használják az eseményeket havonta. Ennek ktovábbfejlesztésével akár már jegyvásárlásra is lehetőség nyílik közvetlenül a Facebookon.
  • Álláshirdetés támogatása: mivel rengetegen használják a Facebookot ilyen céllal, bővítik az álláshirdetési lehetőségeket.
  • Helyi szekció: A Facebook appon belül lehetőségünk lesz lokál szekcióban is keresgélni.

facebook-helyi

Bővebb információkat a Facebook saját oldalán találhatsz.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet