Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Segíti a helyi kisvállalkozókat a Facebook

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.27.

A világon 1.6 milliárd ember kapcsolódik valamilyen kisvállalkozáshoz a Facebookon. A kapcsolat azonban nem mindig zökkenőmentes, ezért a Facebook segítő kezet nyújt nekik.

Az alábbi változások történnek:

  • Oldalak frissítése: a mobil oldal megváltoztatásával segíti a Facebook a könnyebb tájékozódást és kapcsolatfelvételt. Lehetőség van például asztalt foglalni egy étteremben, időpontot egy fodrászhoz vagy akár gumicserére. Valamint megtekinthető a story is az oldalon, mellyel a vállalkozás képes megmutatni, ember áll mögötte.
  • Ajánlás kérése: ajánlások kérésével segíti a Facebook meghozni a döntést a tanácstalan felhasználóknak, például, hogy melyik éttermet válassza, vagy melyik fodrászhoz kérjen időpontot.
  • Események: 700 millióan használják az eseményeket havonta. Ennek ktovábbfejlesztésével akár már jegyvásárlásra is lehetőség nyílik közvetlenül a Facebookon.
  • Álláshirdetés támogatása: mivel rengetegen használják a Facebookot ilyen céllal, bővítik az álláshirdetési lehetőségeket.
  • Helyi szekció: A Facebook appon belül lehetőségünk lesz lokál szekcióban is keresgélni.

facebook-helyi

Bővebb információkat a Facebook saját oldalán találhatsz.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet