Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Search Consolon elérhetővé válik a Guided Recipes fül

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.29.

Indulhat a főzés! A Search Console újításának leginkább azok fognak örülni, akiknek ételreceptekkel foglalkozó weboldaluk van.

A legtöbb, magára valamitüais adó receptoldal ugyanis alkalmaz strukturált adatokat, a recipe markupnak köszönhetően a hozzávalók, elkészítési idő, teendők, kalóriatartalom és csatolt kép mindegyikét strukturált adatként adhatjuk meg, amiket a keresési találatok között láthatunk viszont. 

search-console-recept

Mi változik és hogyan lesz könnyebb az ő életük? 

Mostantól a Google Search Console-ban láthatunk riportott arról, hogy ez, a fentebb részletezett recept séma megfelelően van-e beállítva, jók-e a strukturált adataink. Hiba esetén jelezni fog a GSC, részletezve, hogy mely oldalon milyen problémát talált. Könnyebb lesz a receptes strukturált adatok optimalizálása, így kedvenc receptjeink megfelelő formában és az eddiginél elvileg hamarabb fognak megjelenni a Googleban.

A Rich Results tesztelőeszköz is frissítve lett, ahol inmáron tesztelheted is a recipe markupod, mielőtt élesben alkalmazni kezded.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet