Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Search Console vs. 404-es hibák. Hogyan kezeljük őket?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.11.10.

A Google-os John Mueller arra a kérdésre válaszolt, hogy mit kell tenni a Search Console-ban jelentett akár több ezer 404-es hiba esetén.

A forráscikkben többek között szó van az alábbiakról:

  • Nem kell megijedni, ha a SC sok 404-es hibát mutat. De teendő van vele!
  • A 404-es hibajelek a SC-ben több ok miatt is lehetnek:
    • A webhelytérkép olyan oldalakat sorol fel, amelyek már nem léteznek
    • A belső weboldalak olyan weboldalakra hivatkoznak, amelyek már nem léteznek
    • A weboldal URL-je hibásan van írva
    • A tartalom elköltözött, de nem történt átirányítás
    • A spam oldalak nem létező weboldalra hivatkoznak
    • A 404-es válasz nem mindig olyan, amit javítani kell. A Google elég intelligens, hogy idővel ezt lekezelje. De azért jobban járunk, ha “segítünk” neki!

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-search-console-404-errors-report/499751/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet