Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Search Console update – ‘Terméktalálatok’ filter

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.28.

Megjelent a Teljesítmény riportban az úgynevezett Terméktalálatok filter, mellyel lehetőségünk nyílik még mélyebb adat elemzésre.

A Terméktalálatok eredményei ezentúl a Teljesítmény riport ‘Keresési megjelenés’ szekciója alatt lesznek elérhetőek azzal a céllal, hogy még mélyebben elemezhessük, hogy terméktalálataink hogyan teljesítenek a keresésekben. Ezzel a lehetőséggel, az elemzéseinknek köszönhetően folyamatosan finomhangolhatjuk a weboldalunkat és akár annak kínálatát is.

search-console

Azonban megjegyeznénk, hogy a kimutatás azoknál a terméktalálatoknál méri a klikkek és megjelenések számát, ahol azok bővített termékkivonatként (product rich results) jelennek meg. Ez a bővített termékkivonat/product rich results azt jelenti, hogy az általános megjelenésen túl a találatnál megjelenik rating, ár, elérhetőség/raktáron van-e, valamint valamilyen termékleírás is. Érdemes tehát ezek mentén ekészíteni az oldalainkat.

Ezzel az új filterrel/riporttal tehát a rich snippetek hozzáadásának a hatása/eredménye mérhető. Ebben az új riportban látható majd, hogy mekkora forgalom érkezik az ilyen bővített terméktalálatokon keresztül és hogy hogyan változik a vásárlási forgalom ezek eredményeként. 

Érdemes tehát élni ezzel a lehetőséggel és a kapott adatok mentén folyamatosan optimalizálni a weboldalunkat a lehető legnagyobb eredményesség elérésének érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet