Megjelent a Teljesítmény riportban az úgynevezett Terméktalálatok filter, mellyel lehetőségünk nyílik még mélyebb adat elemzésre.
A Terméktalálatok eredményei ezentúl a Teljesítmény riport ‘Keresési megjelenés’ szekciója alatt lesznek elérhetőek azzal a céllal, hogy még mélyebben elemezhessük, hogy terméktalálataink hogyan teljesítenek a keresésekben. Ezzel a lehetőséggel, az elemzéseinknek köszönhetően folyamatosan finomhangolhatjuk a weboldalunkat és akár annak kínálatát is.
Azonban megjegyeznénk, hogy a kimutatás azoknál a terméktalálatoknál méri a klikkek és megjelenések számát, ahol azok bővített termékkivonatként (product rich results) jelennek meg. Ez a bővített termékkivonat/product rich results azt jelenti, hogy az általános megjelenésen túl a találatnál megjelenik rating, ár, elérhetőség/raktáron van-e, valamint valamilyen termékleírás is. Érdemes tehát ezek mentén ekészíteni az oldalainkat.
Ezzel az új filterrel/riporttal tehát a rich snippetek hozzáadásának a hatása/eredménye mérhető. Ebben az új riportban látható majd, hogy mekkora forgalom érkezik az ilyen bővített terméktalálatokon keresztül és hogy hogyan változik a vásárlási forgalom ezek eredményeként.
Érdemes tehát élni ezzel a lehetőséggel és a kapott adatok mentén folyamatosan optimalizálni a weboldalunkat a lehető legnagyobb eredményesség elérésének érdekében.