Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Search Console update – ‘Terméktalálatok’ filter

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.28.

Megjelent a Teljesítmény riportban az úgynevezett Terméktalálatok filter, mellyel lehetőségünk nyílik még mélyebb adat elemzésre.

A Terméktalálatok eredményei ezentúl a Teljesítmény riport ‘Keresési megjelenés’ szekciója alatt lesznek elérhetőek azzal a céllal, hogy még mélyebben elemezhessük, hogy terméktalálataink hogyan teljesítenek a keresésekben. Ezzel a lehetőséggel, az elemzéseinknek köszönhetően folyamatosan finomhangolhatjuk a weboldalunkat és akár annak kínálatát is.

search-console

Azonban megjegyeznénk, hogy a kimutatás azoknál a terméktalálatoknál méri a klikkek és megjelenések számát, ahol azok bővített termékkivonatként (product rich results) jelennek meg. Ez a bővített termékkivonat/product rich results azt jelenti, hogy az általános megjelenésen túl a találatnál megjelenik rating, ár, elérhetőség/raktáron van-e, valamint valamilyen termékleírás is. Érdemes tehát ezek mentén ekészíteni az oldalainkat.

Ezzel az új filterrel/riporttal tehát a rich snippetek hozzáadásának a hatása/eredménye mérhető. Ebben az új riportban látható majd, hogy mekkora forgalom érkezik az ilyen bővített terméktalálatokon keresztül és hogy hogyan változik a vásárlási forgalom ezek eredményeként. 

Érdemes tehát élni ezzel a lehetőséggel és a kapott adatok mentén folyamatosan optimalizálni a weboldalunkat a lehető legnagyobb eredményesség elérésének érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet