Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Rendkívüli hírek: A Facebook korlátozza a hirdetések számát

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.18.

A Facebook 2021 Februártól elkezdi korlátozni a megjeleníthető hirdetések számát. A korlátozás mértékének meghatározására az előző év legmagasabb költésű hónapját veszi alapul.

Miért kell korlátozni a hirdetések számát?

A Facebook kihangsúlyozta, hogy a hirdetések mennyisége nem jelent jobb teljesítmény a fiókokban.

Ennek a kezdeményezésnek a következtében még jobb optimalizálásokra lesz szükség a fiókokban. A márkák ezek után jobban észrevehetik, hogy ha egyes hirdetéseik nem teljesítenek jól.

Valahányszor megjelenik egy hirdetés az algoritmus felépíti a tanulságokat belőle, de több hirdetés azt jelenti, hogy egyes verziók kevesebbszer tudnak megjelenni.

“Tízből négy hirdetés nem is lép ki a tanulási fázisból”. Ez azt jelenti, hogy a kereteket elkölti, de hosszabb időbe telik az optimalizálása.

Volumen korlátozása 

A Facebook négy csoportba fogja sorolni a felhasználókat. A hirdetései mennyiségek mérete az adott oldal és az adott hónap határozza majd meg. Nem a hirdetési fiók alapján lesz meghatározva.

A csoportok az elmúlt évben elköltött kiadásokon alapulnak a magasabb kiadások pedig magasabb küszöböt jelentenek az esetlegesen megjelenő hirdetések száma.

Facebook Hirdetés limitek

A hirdetők az Ads Manageren belül meg lehet tekinteni az oldalankénti hirdetés korlátozás fülön.

Ha egy Facebook oldalnak több hirdetési fiókja van, akkor a személyek vagy partnerek korlátozásokat állíthatnak be annak érdekében, hogy a különböző hirdetési fiókok túlzottan felhasználják a készletet és megakadályozzák, hogy egy másik hirdetési fiók is tudjon hirdetni.

Ahhoz, hogy a hirdetők új hirdetéseket tudjanak kénytelen lesznek az aktív hirdetéseket leállítani, vagy törölni.

A korlátozások arra vonatkoznak, hogy egy adott pillanatban mennyi hirdetés futhat. A hirdetések számába beletartoznak a futó vagy éppen felülvizsgálat alatt álló hirdetések is.

A Facebook 3 okot sorolt fel azoknak a felhasználóknak, akik esetleg egy második oldal segítségével gondolják kikerülni a rendszert.

  • A két oldal versenyezni fog egymással az aukciók során.
  • Az algoritmus két kombinált törzsadatként helyett két különálló tanulósort hoz létre.
  • Ezek után több oldalt kéne kezelni, mivel mindkettő hozzájuk kötődik.

Konszolidációra való törekvések

A törekvések a brendek költségvetés optimalizálásban. A közelmúltban történt változtatások további segítségek nyújtanak a hirdetknek. A felesleges vagy kevésbé használt célzások eltávolításával, valamint a minél nagyobb célközönséggel segíti az algoritmust és ezzel a hirdetőket.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet