Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Rendkívüli Ecommerce Hungary bejelentés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.03.23.

A koronavírus okán számos dolog változik a világban, és most már Magyarországot sem kerüli el a járvány. Hasonlóan sok más ágazathoz, az online kereskedelemre is hatással van.

“Az Ecommerce Hungary, mint szakmai szervezet lehetőséget kapott arra, hogy több más a kereskedelemben érdekelt szervezettel együtt, az MKIK-val együttműködve a kiskereskedelem zavartalan működését segítő munkacsoport tagja legyen, mely társaság közvetlen javaslatokat tesz a kormányzati döntéshozók felé.”

-olvasható az Ecommerve Hungary tájékoztató levelében.

koronavirus

Vannak területek, ahol kiemelkedő forgalom van jelen (pl. FMCG), azonban rengeteg helyen jelentős visszaesést tapasztalhatnak a kereskedők. Jelentős átrendeződés várható a piacon a következő hónapokban.

A logisztika egyelőre fennakadásoktól mentes, minden csomagszállító cég állja a sarat, ráadásul gördülékenyen sikerül átállni a készpénzmentes fizetésre is, mely a kormány javaslatai között szerepel.

A munkaerőhiány azonban hihetetlen mértékeket ölt már most is, és várhatóan tovább növekedik az elbocsátási hullám. A cégek közül azok maradnak könnyen talpon, akik át tudnak valamilyen formában állni online működésre.

Az Ecommerce Hungary kéri a nagyobb forgalmat bonyolító kereskedelmi cégek felsővezetőitől, tulajdonosaitól, hogy információkkal segítsenek ebben a nehéz és változó helyzetben. Bejelentéseiket az alábbi címen várják: secretary@ecommerce.hu.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet