Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Remarketing hirdetés a YouTube megtekintőknek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.07.25.

E hónaptól kezdve már megjelenhetünk keresőhirdetésekkel azoknak, akik korábban megtekintették a Youtube-ra feltöltött videóinkat. Arra már eddig is volt lehetőségünk, hogy felkerüljenek a remarketing listákra azok a felhasználók, akik valamilyen interakcióba kerültek a videóinkkel. Mostantól erre a listára a Google keresőjében is megjeleníthetünk hirdetéseket.

A beálíltásra ugyanúgy a Megosztott könyvtár/Közönségek alól van lehetőségünk, mint bármelyik remarketing lista létrehozásánál.

A lehetőség azért is érdekes, mert azokat az internetezőket szólíthatjuk meg újra, akik korábban az értékesítési csatornánk elején jártak és mondjuk megtekintettek egy termékvideót, de még közel sem jártak a csatorna végén.

Bővebben ezen a linken »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet