Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Privacy Sandbox: további pár hónap a 3rd party cookieknak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.04.29.

A Google friss bejelentése alapján kitolták az eredetileg még 2023 negyedik negyedévére tervezett átállást, és most a legfrissebb információk  alapján 2025 elejére tolták el. Az indoklás szerint látják az iparági szereplők a fejlesztők kihívásait az új technológiák bevezetése kapcsán, de a fő ok vélhetően inkább az Egyesült Királyságban működő Competition and Markets Authority (CMA) aggályai, akik felé a Google rendszeresen ad le jelentéseket a 3rd party cookie kivezetés folyamatairól. A bejelentés szerint szeretnének több időt és lehetőséget adni a CMA-nak, hogy átnézhessék a Privacy Sandbox új technológiáinak működését és hogy megbizonyosodjanak arról, hogy azok minden modern privacy elvárásnak megfelelnek.

Azonban nem érdemes tovább várni. Érdemesebb lehet még most belevágni a felkészülésbe – ahol a nyár kevésbé szezon -, így az év második felére már nem lesz vagy kevés teendő marad a folyamatban.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet