Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Prioritást mutat a Google Search Console

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.11.

John Mueller saját Google+ oldalán jelentett be egy apró, de annál fontosabb, új Google Search Console funkciót.

Már régóta ismert, hogy a Google nem szereti, ha bizonyos tartalmak elérését blokkoljuk, mert ez esetben a robotok nem tudják rendesen feltérképezni az oldalunkat és adott esetben téves képet kapnak a tartalmunkról. Például előszeretettel tiltják a webmesterek és az ingyenes weboldalgyártó alkalmazások is a CSS és JS fájlok elérését.

A már eddig is rendelkezésünkre álló Fetch as Google (Megtekintés Google-ként) funkció alatt, ha rákattintunk egy URL-re, vagy kiválasztunk egyet és a Fetch and render gombra nyomunk, akkor immár egy fontossági sorrendbe állítható listát mutat a Google, a különböző blokkolt tartalmakról. Nem tesz kivételt a harmadik féltől származó forrásokkal, pluginekkel, widget-ekkel scriptekkel stb. sem, ugyanúgy szerepelhetnek Magas priorítású javítandó feladatként a listában.

A háttérben lefutó értékelési szempontok és pontos mechanizmusok nem ismertek, annyit tudni most is, mint mindig, hogy a legkritikusabb problémák közé azok tartoznak, melyek a felhasználói élményt vélhetően rombolják vagy a tartalmat nem a valóságnak megfelelően mutatják be.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet