Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

PPC specialisták elégedettek az automatizációval, de a ‘Recommendation’ szekció továbbra sem népszerű

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.11.

A PPCsurvey.com május 5-én közzétett egy olyan átfogó reportot, amit eddig még nem láthattunk. Több mint 500 PPC specialista részletes véleményét összegezték benne, és legfőképpen az automatizációval való elégedettséget, az elmúlt 2-3 év új fejlesztéseire fókuszáltak, a szakma mennyire elégedett azokkal.

Legérdekesebb statisztikák, (bár nem mindegyik meglepő):

Recommendation szekcióval a megkérdezettek több mint 63%-a elégedetlen, az auto-apply javaslatokkal pedig 83%-uk elégedett. Nem rossz, de itt még van hova fejlődni.

Amivel a legelégedettebbek a megkérdezettek, az a Smart shopping, reszponzív display hirdetések, data-driven modell, tCPA és tROAS smart bidding.

Amit kiemeltek igényként: 

  1. Célbeállítások fejlesztése, ne csak a konverziónövekedés, profitnövekedés legyen fókuszban, hanem a profit margin és visszatérő vs új vásárlókat is jobban vegyék figyelembe.  (62%)
  2. Ezenkívül sütimentes mérésekhez kapcsolódó aggodalmaknak adtak hangot, GA4 tagging (56%)

Fontos! A Google mostantól már 70%-os optiscore értéket követel meg, a fiók optimális állapotához, így még nagyobb a jelentősége, hogy a recommendation szekciót gyakran nézzük át és frissítsük ennek mentén!

Az alábbiakban pedig mutatunk még néhány ábrát, amit még különösen érdekesnek találtunk a reportban:

Reporting:

Versenytárs elemző szoftverek:

Elemzés, optimalizáció

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet