Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Popular Times: éttermek, figyeljetek az új Google funkcióra!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.11.29.

A Google még tavaly jelentette be a Popular Times nevű fejlesztését, mellyel már a keresési találati listán (Google SERP-en) megtekinthetjük, hogy egy adott étterem, kávézó, bár stb. mennyire felkapott napon belül. Most továbbléptek és már valós idejű adatokat láthatunk!

A korábbi statikus megjelenítés egyre jobban működött is, de nem volt használható, akkor, ha épp az átlagostól eltérő volt egy adott étterem telítettsége. Például, ha egy rendezvényt tartanak és teltházas, akkor hiába néztük meg előre a korábbi átlagos adatokat.

Trattorio Pomo Doro popular times

Erre nyújt most megoldást a valós idejű ellenőrzési lehetőség, mely már Magyarországon is elérhető. Mindenképpen egy érdekes SEO vagy inkább keresőmarketing eszköz lehet a jövőben az éttermek számára, több szempontból is:

  • konkurenciák monitorozása
  • telített konkurencia nevére hirdetés
  • saját adataink figyelése és ha kell beavatkozás, amire értelemszerűen csak offline lehetőségeink lesznek, többnyire

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet