Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Összefoglaló nézetre váltás

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.22.

A Google Ads-ben való navigálás nem mindig egyszerű, különösen, ha új hirdető vagy kisvállalkozó vagy. A kampányok kezelésének megkönnyítése érdekében új összefoglaló nézetet vezetett be a Google.

Az összefoglaló nézetben a fiók egyszerűsített verziója látható. Az összes létrehozott kampány egy-egy kártyán jelenik meg, lista nézetben. Minden kártya gyors áttekintést nyújt az adott kampány hirdetéseiről, a kampány teljesítményről és állapotról.

Nézzük meg részletesebben, mire is használható

–    A kampányok gyors áttekintésére: teljesítmény-összefoglaló, hirdetés-előnézet, kampányállapot (szüneteltetett vagy engedélyezett), ajánlások.

–    Egyből javíthatod is a teljesítményt a Google javaslatok elfogadásával.

–    Létrehozhatsz és szerkeszthetsz hirdetéseket, bővítményeket néhány kattintással.

–    Kezelheted a kulcsszavaidat is. (kulcsszó-egyezés módosítása, új kulcsszó vagy kizáró kulcsszó hozzáadása)

Hogyan lehet az összefoglaló nézetre váltani?

Kattints jobb felül az oda-vissza nyílra, vagyis a nézetváltás ikonra.  

A részletes nézetre való visszatéréshez kattints ismét a nézetváltás ikonra.

Az összefoglaló nézet hasznos lehet, ha csak néhány kampányod van, érdemes kipróbálni!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet