Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Önálló platformként folytatja működését a Firebase

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.05.30.

A Firebase 18 hónappal ezelőtt csatlakozott a Google-hez amely szolgáltatásai révén (valós idejű adatbázis menedzsment, felhasználó azonosítási rendszer, hoszting, stb.) egységes applikáció fejlesztési környezetet nyújt több, mint 450 000 fejlesztő számára adta hírül a Google. A rendszer így támogatja a fejlesztőket a jövőben, legyen szó Android, IOS, vagy mobil webes felületekről.

A bejelentéssel egy időben számos új eszközzel bővítették a Firebase-t, mely magában foglalja az egyik legnagyobb dobást is, a Firebase Analytics-et.

Íme a legfontosabb újdonságok listája:

  1. Firebase Analytics
  2. Firebase Cloud Messaging
  3. Firebase Storage
  4. Firebase Remote Config
  5. Test Lab és Crash Reporting
  6. Hirdetések – ADMOB

A Firebase újdonságokról bővebben az új online magazinunk és hírportálunk oldalán olvashattok, a ThinkMobile.hu-n.

Továbbá a bejelentéssel együtt a Firebase rendszer teljesen új online felületet is kapott (firebase.google.com).

A fentieken túl a Google azt is bejelentette, hogy meglévő háttértermékeit, így a Firebase Realtime Database-t, a Firebase Hosting-ot, és a Firebase Authentication-t is tovább fejleszti, hogy azok is a lehető leginnovatívabb és legmegbízhatóbb módon szolgálják ki a rendszerben fejlesztett alkalmazásokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet