Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Nézd meg a teljesítménystatisztikákat a kibővített konverziókkal

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.10.07.

A teljesítmény javítása és a pontos, adatvédelem szempontjából biztonságos mérés megőrzése érdekében bétaverzióban kibővített konverziókat vezet be a Google minden jogosult hirdető számára. 

Ha a webhelyen történő cimkézést komolyan veszed, akkor átfogóbb jelentéskészítés és jobb optimalizálás vár rád. A kibővített konverziók lehetővé teszik, hogy a címkék a webhelyedről származó és a felhasználó által megadott adatokat biztonságosan használják fel, és hogy pontosabban lássák, hogyan konvertálnak az emberek a hirdetéseddel való találkozás után. Ezeket az adatokat kivonatolták a biztonság és a felhasználói adatok védelme érdekében, így összesített és anonimizált konverziós jelentéseket kapunk.

Tegyük fel, hogy hirdetéseket jelenítesz meg a YouTube-on. A Google bejelentkezett felhasználójaként az emberek megtekintik a hirdetésed, de nem kattintanak rá. Ezután felkeresik a webhelyed és vásárolnak. 

Korábban az ilyen típusú konverziókat nehéz volt a hirdetésekhez rendelni. A kibővített konverziók révén azonban jobban megérthetjük ügyfeleink útját. Ez olyan funkció, amely javíthatja a konverziómérés pontosságát. Így megfigyelhetőbb adatokat szolgáltat a konverziós modellezés megerősítéséhez , átfogó adatokat nyújt a teljesítménystatisztikák, például a konverziónövekedés eléréséhez, és segít a kampányok jobb optimalizálásában, például az intelligens ajánlattétel használatakor.

A kibővített konverziókat tesztelő hirdetők pozitív eredményeket láttak. Például az Egyesült Királyságban működő kiskereskedő, az ASOS ilyen konverziókat alkalmazott a Keresési hirdetéseinél és a YouTube-on, hogy mérje azokat a konverziókat, amelyek egyébként nem jelentek volna meg adott hirdetéseinél. Nála javult a hirdetési kiadások megtérülése (ROAS), a keresőben 8,6% -os, a YouTube -on pedig 31% -os emelkedést realizált.


„A ki konverziók hozzásegítettek egy erős mérési alap létrehozásához, így jobban tudjuk mérni a YouTube -vásárlásaink hatását.”-Carolina Vicente, az ASOS médiabefektetési igazgatója

Engedélyezd a kibővített konverziókat további adatplatformokon keresztül

A Google együttműködik további adatplatformokkal, mint például a Tealium, a Twilio Segment stb., hogy megkönnyítse a kibővített konverziók megjelenítését. Ha adatokat dolgozol fel ezeken a szolgáltatásokon keresztül, akkor néhány lépéssel engedélyezheted a továbbfejlesztett konverziókat. További információért tekintsd meg a Tealium integrációs utasításait és a szegmensintegrációs utasításokat

További információ a Google Ads Súgóban .

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet