Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

New Customer Match for Google Analytics

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.11.28.

A Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Customer Match segítségével javítsd a Google Analytics közönségeit, amelyeket exportálsz a kapcsolt hirdetési termékekhez, mint a Google Ads, Display & Video 360 és Search Ads 360.

A funkció automatikusan működik az Intelligens ajánlattételi kampányokkal a YouTube-on, a keresési és hírfolyamon belüli hirdetések pedig hamarosan megjelennek.

Ehhez először be kell állítani az adatgyűjtést a weboldalon, hogy felhasználói adatokat (például e-mail címeket) gyűjtsünk, majd azokat hashelni kell (titkosítani) a Google Ads és más kapcsolódó hirdetési platformok számára.

Az adatok hashelése biztosítja, hogy a személyes adatok védve maradjanak, miközben azok célzott hirdetési kampányokban felhasználhatók. Ezután az adatokat át kell linkelni a Google Analytics és a Google Ads fiók között, hogy az Analytics közönségeit exportálni lehessen a hirdetési platformokra. A perszonalizált hirdetések engedélyezése szükséges a hirdetési kampányok testreszabásához.

Az így létrejött közönségek a Google Ads és a Display & Video 360 rendszerekben megjelennek, ahol további célzott kampányokat hozhatsz létre. A Customer Match segít a remarketing kampányok bővítésében, így hatékonyabban érheted el azokat a felhasználókat, akik már korábban interakcióba léptek a weboldaladdal. A Google Ads-ben ezeket a közönségeket az “Audience” menüpont alatt találhatod meg, ahol célzott hirdetéseket állíthatsz be. 

A hashelt adatokat csak az adatvédelmi előírásoknak megfelelően, GDPR-kompatibilisen szabad gyűjteni és felhasználni.

Cikkünk forrása:

https://www.searchenginejournal.com/google-rolls-out-first-party-data-solution-for-analytics-users/533328/

https://support.google.com/analytics/answer/15606276?sjid=8408653893700996487-EU

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet