Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Névváltozás a Google háza táján: Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.07.02.

A Google bejelentette, hogy hamarosan, július 24-én megváltozik a Google Adwords neve: Google Ads lesz ezután. Az új Google Ads márka felöleli majd az összes rendelkezésre álló kampánytípust, többek között a Keresési, a Display hálózati és a videókampányokat is.

A névváltozással (és az új emblémával) mindenhol, többek között az alábbi helyeken találkozhatunk:

  • kezelőfelület
  • súgó
  • számlázási dokumentumok

google-ads

Természetesen ezzel egyidejűleg az elérhetőség is megváltozik, július végétől már nem az adwords.google.hu, hanem az ads.google.hu címet kell begépelnünk. Ennek megfelelően módosul a súgó is: support.google.com/adwords helyett support.google.com/google-ads lesz.

A Google igérete szerint a névváltozás nem érinti a kampányainkat, azok teljesítményét és a jelentéseket sem.

Bár semmilyen teendőnk nincs (azon kivül, hogy más néven kell megnyitnunk a felületet), de további részletekért érdemes ellátogatni a Google blogjára.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet