Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Nem működik a 301-es átirányítás?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.12.15.

Twitteren érkezett egy kérdés John Mueller felé, miszerint már 3 hónapja megtörtént egy régi URL átirányítása az újra, ennek ellenére a Google még mindig a régi URL-t indexeli, mit lehet tenni ilyenkor és miért lehet ez egyáltalán?

John türelmet kért a webmestertől és adott még két lehetséges tippet arra, hogy miként gyorsíthatná fel a folyamatot:

  • Az új URL-re is szerezzünk minél több, értékes hivatkozást és ezzel egy időben kérjük a régi URL-re mutató linkek eltávolítását. Ugyanis a fő oka az lehet az indexelésnek, hogy minőségi weboldalakról mutatnak még mindig linkek a régi URL-re.
  • Ha ez sem működik, akkor a rel=canonical megadásával megoldódhat a probléma.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet