Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Nem csak készlet, lokáció is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.22.

Újdonság a Google rendszerében: egy készleten lévő terméknek most már a lokációját is láthatjuk, nem pusztán csak az elérhetőséget.

Mostantól ugyanis, ha rákeresünk egy termékre, akkor a találati listán található rich snippet adatokon kívül (ár, elérhetőség stb) már azt is láthatjuk, hogy a közelünkben melyik bolt rendelkezik az adott termékkel. Így mielőtt kilépnénk az ajtón tudhatjuk, hogy az adott terméket meg fogjuk-e találni a helyi boltban, vagy sem.

Arról nem szól a fáma, hogy kell-e ehhez implementálni valamilyen plusz strukturált adatot, de mindenképpen izgalmas újdonság, ami jelentősen segíti a vásárlókat.

Ezzel ráadásul nő a lokális SEO érték is, hiszen így még nagyobb valószínűséggel várható tranzakció az offline világban 1-1 online keresés után.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet