Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Nem búcsúzik a Google a közösségi médiától

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.08.03.

… csupán átalakítja. Néhány nappal ezelőtt hivatalos blogján tett közzé számos újdonságot a Google, többek között a Google+ és az ehhez kapcsolodó szolgáltatások terén.

A Google+ azzal a céllal lett megalkotva, hogy segítse a felhasználókat a számukra releváns tartalmak felkutatásában és megosztásában, valamint a hasonló érdeklődési körrel rendelkező emberekkel való kapcsolódásban. Kétségtelen, hogy rengeteg dolgot jól csinált a Google a Google+ megalkotásában, ám sajnos az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy számos téren elkél az újragondolás. A következő hónapokban folyamatosan érkeznek azok az újítások, amik egy jobb, hasznosabb és modernebb élményt nyújtanak majd a Google termékek felhasználóinak.

Google újítások

Első sorban a Google+ válik letisztultabbá. A korábban a Google+ felületébe ágyazott termékek és szolgáltatások (pl: Google+ Photos, location sharing, stb) vagy külön helyre, vagy egy hozzájuk sokkal jobban passzoló háttérbe fognak kerülni. Azonban nem csupán elvenni, de hozzáadni is fog a Google a közösségi platformjához. A Google+ Collections révén a felhasználók egy témakörba tartozó tartalmakat oszthatnak meg és követhetnek nyomon, hasonló ízlésvilággal rendelkező emberek körében. Az így fennmaradó, leegyszerűsített Google+ ezáltal a neki megálmodott célt sokkal hatékonyabban tudja majd szolgálni.

Sok kritika érte a Google-t annak idején, mikor a YouTube használatát egy nyilvános Google+ fiók meglétéhez kötötte. Most azonban újra különválik a két komponens és a következő néhány hónaptól kezdve elegendő lesz csupán egy Google fiók is ahhoz, hogy például tartalmat osszunk meg, kommunikáljunk, létrehozzunk egy YouTube csatornát, stb. A YouTube lesz az első, ahol ez a változás életbe fog lépni.

A már meglévő, de nem kívánatos Google+ fiókok hatékonyabb kezelésére és esetleges eltávolítására is lehetőség lesz.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet