Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ne másoljuk ész nélkül a nagyok keresőoptimalizálását

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.13.

A Stack Exchange fórumán tették fel a kérdést, hogy mennyire kifizetődő másolni például a YouTube felépítését, feltérképezés és indexeltség szempontjából. A kérdés egészen pontosan így hangzott:

“Mostanában észleltem, hogy néhány weboldal a felhasználói profil oldalakat a központi könyvtárból kimozgatja alkönyvtárakba. Például a Youtube csatorna URL­ek is most úgy érhetők el, hogy /channel/brandname vagy /c/brandname ahelyett, hogy mondjuk a /brandname. Hasonló típusú weboldalaknak érdemes­e követni a YouTube példáját?”

nagyvallalati-keresooptimalizalas

John Mueller válasza elég egyértelmű volt, mellyel maximálisan egyetértünk, miszerint semmiképpen ne kövessük fejetlenül egy idegen oldal folyamatait, csak azért mert nagy névről van szó. Legtöbbször pont a nagynevű oldalak vétik a legtöbb hibát, aminek számtalan magyarázata lehet. Sok esetben például belső céges szabályok vagy megkötések miatt nem tudnak elvégezni olyan keresőbarát módosításokat, melyekre pedig nagy szükségük lenne.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet