Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ne féljünk a tesztelésektől

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.07.

A legtöbb SEO szakember imád tesztelgetni és új stratégiákat, eszközöket kipróbálni, sőt, sokaknak külön erre a célra kijelölt weboldalaik is vannak – így biztonságban próbálhatnak ki bármit, anélkül, hogy egy esetleges hiba egy kisebb katasztrófával lenne egyenértékű.

Úgy tűnik azonban, hogy a Google is a tesztelgetést ajánlja a webmestereknek és SEO szakembereknek. Nem kell feltétlenül minden aprósággal egy SEO guruhoz fordulnunk, megpróbálhatjuk magunk is elvégezni a feladatokat – így igazán értékes tapasztalatokat szerezhetünk.

Gary Illyes, a Google Webmaster Trends elemzője még a mostanában aktuális HTTPS kapcsolatra való átállásnál is javasolja, hogy akár a weboldal tulajdonos maga végezze el a szükséges beállításokat.

Google - Gary Illyes Tweet

Természetesen nem minden módosítás végrehajtása lesz gyerekjáték, ha valamit elrontunk a weboldalunkon, annak akár végzetes következményei is lehetnek. Ezért ügyeljünk minden apró részletre és legyünk körültekintőek, élesítés előtt pedig akár ki is kérhetjük egy szakember véleményét – biztos, ami biztos.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet