Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ne féljünk a tesztelésektől

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.07.

A legtöbb SEO szakember imád tesztelgetni és új stratégiákat, eszközöket kipróbálni, sőt, sokaknak külön erre a célra kijelölt weboldalaik is vannak – így biztonságban próbálhatnak ki bármit, anélkül, hogy egy esetleges hiba egy kisebb katasztrófával lenne egyenértékű.

Úgy tűnik azonban, hogy a Google is a tesztelgetést ajánlja a webmestereknek és SEO szakembereknek. Nem kell feltétlenül minden aprósággal egy SEO guruhoz fordulnunk, megpróbálhatjuk magunk is elvégezni a feladatokat – így igazán értékes tapasztalatokat szerezhetünk.

Gary Illyes, a Google Webmaster Trends elemzője még a mostanában aktuális HTTPS kapcsolatra való átállásnál is javasolja, hogy akár a weboldal tulajdonos maga végezze el a szükséges beállításokat.

Google - Gary Illyes Tweet

Természetesen nem minden módosítás végrehajtása lesz gyerekjáték, ha valamit elrontunk a weboldalunkon, annak akár végzetes következményei is lehetnek. Ezért ügyeljünk minden apró részletre és legyünk körültekintőek, élesítés előtt pedig akár ki is kérhetjük egy szakember véleményét – biztos, ami biztos.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet