Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mobil alkalmazások telepítésének a mérése Search Console-ban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.01.04.

Idén áprilisban jelentették be, hogy ha Android eszközökön keresünk valamire, akkor már releváns alkalmazásokat is megtalálunk a találati listán. Ez korábban csak akkor működött, ha előzetesen már telepítettük az alkalmazást.

Decemberben ezt megfejelték azzal, hogy a Search Console-ban megtekinthetjük hányan kattintottak az organikus keresésekből az app install gombra. Tehát ez nem azt mutatja, hogy hányan fejezték be az elindított letöltést, hanem azt, hogy hányan kattintottak a gombra. A Search Analytics riport felületen érhető el a jelentés és szegmentálható kulcsszó alapján is. A nézet nem jelenik meg automatikusan, előtte már szükséges több mobil alkalmazásokhoz köthető beállítás is. Alább egy példa hogyan nézhet ki:

Search Console alkalmazás installálás gomb
Search Console alkalmazás installálás gomb
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet