Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Milyen volt idén a Black Friday?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.11.29.

Bár Magyarországon nem mindenki azonos időben tartja, a nemzetközi, hivatalos időpont miatt 2018.11.23-át nevezzük idén a Black Friday napjának.

Évről évre egyre elterjedtebb a vásárlás nem hivatalos nagy ünnepe, ezt mi sem igazolja jobban mint, hogy már előző nap, azaz csütörtök este 10 és éjfél között megindulnak a keresések Googleben annak reményében, hogy minél kisebb eséllyel csússzanak le a kiemelkedő ajánlatokról.

black-friday

Néhány további érdekesség az Egyesült Királyságból:

  • A keresések az előző évhez képest 41%-kal nőttek csak UK-ben.
  • Egy átlagos naphoz képest 337%-kal vásárolnak többen Fekete Péntek napján.
  • A legnépszerűbb keresések az Egyesült Királyságban az alábbiak voltak: ruha, kabát, pulóver, műszörme, csizma, farmer és sál.

A Fekete Péntek népszerűsége tehát egyértelműen, évről évre növekszik, amit az is jól mutat, hogy az egyébként népszerű szezonváltó kiárusítások labdába sem rúghatnak eredményesség tekintetében.

Cikkünk forrása a netimperative.com oldal írása.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet