Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Milyen gyakran keveri a Google a hirdetéseket organikus találatok közé?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.08.08.

Az új adatok szerint a Google az asztali számítógépes keresések mindössze 0,31%-ában és a mobilos keresések 0,01%-ában keveri a hirdetéseket az organikus keresési eredmények közé.

A Google kísérletezik új hirdetéselhelyezésekkel a keresési eredmények között, de a gyakoriság továbbra is alacsony:

  • Az összes SERP 2%-ánál a „normál” hirdetéselhelyezés van felül.
  • Asztali preferenciák: A vegyes hirdetésekkel rendelkező SERP-k 18%-a közvetlenül a kiemelt részlet után helyezi el őket.
  • Mobil különbség: A vegyes hirdetésekkel rendelkező mobil SERP-k kevesebb mint 2%-a követi ezt a mintát.

Az organikus találatok között vagy közvetlenül a kiemelt kivonatok után elhelyezett hirdetések potenciálisan több felhasználó figyelmét vonzhatják, mint a hagyományos elhelyezések. Az átkattintási arányokat, a konverziós arányokat és a teljes ROI-t befolyásolhatják ezek az új elhelyezések, aminek következtében a hirdetőknek ennek megfelelően módosítaniuk kell stratégiájukat.

Hogy miről van szó pontosan? Az alábbi cikkben olvashatóak a részletek: A Google különféle hirdetéselhelyezéseket tesztel , többek között a kiemelt kivonatok alatt és az organikus eredmények között.

Lényegében míg a Google új hirdetéselhelyezésekkel kísérletezik, az organikus eredményekbe kevert vagy kiemelt kivonatok alá helyezett hirdetések általános gyakorisága rendkívül alacsony az összes SERP-ben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet