Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mikor jön az új Pingvin és Panda frissítés?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.21.

A hónapokkal ezelőtti Pingvin és Panda frissítések által sújtott webmesterek és weboldal tulajdonosok még mindig magatehetetlenül várják a Google következő lépéseit. A keresőóriás azt ígéri, gyorsít a folyamaton – de ezt már nem egyszer hallottuk.

Tavaly ősszel érkeztek a legutóbbi algoritmusok, melyek többek között a linkfarmokat használó, vagy alacsony minőségű tartalommal rendelkező oldalakat büntették. Az elmúlt pár hónapban bőven volt idejük a webmestereknek rendbe hozni az oldalak hibáit, és azóta is várják a következő frissítést, hogy felszabaduljanak a büntetés alól.

A Google már korábban is igéretet tett arra, hogy gyakrabban hoznak ki új updateket, így hamarabb visszakerülhetnek az érintett oldalak a régi kerékvágásba.

John Mueller, a Google webmaster trends elemzője nemrég egy G+ hangoutban említette, hogy noha konkrét időpontot nem tud mondani, az garantált, hogy dolgoznak a folyamat gyorsításán.

Sajnos nincs mit tenni: türelmesen ki kell várnunk a Google következő frissítéseit. Így legalább jut időnk kijavítani saját oldalunk esetleges hibáit.

Google frissítés: panda és pingvin

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet