Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mi kell a KKV-knek? SEO!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.27.

Hogyan járhatunk a KKV-k kedvében? A megoldás egyszerűbb, mint gondolnánk…

A Local Search Association “Local Pulse” névre keresztelt felmérésében több, mint ezernyi kis- és középvállalkozást kérdezett a gazdasággal, a marketingre szánt költségkerettel, a közösségi és digitális média szerepével, illetve a szolgáltatóikkal való elégedettséggel kapcsolatban.

KKV nehézségek: keresőoptimalizálás

A felmérés eredményei alapján többek között kiderült az is, hogy ezeknek a vállalkozásoknak pontosan milyen területeken van a legtöbb segítségre szükségük.

Tehát mi is kell a KKV-knek? A felmérésben a SEO egyértelmű győzelmet aratott. A 15 évnél fiatalabb kis- és középvállalkozások úgy gondolják, a legtöbb segítségre a keresőoptimalizálás területén van szükségük.

Így magától értetődő, hogy a KKV-k elégedettségért muszáj számukra is tökéletes SEO szolgáltatást nyújtanunk. Ez persze nem megy magától, kiváló szakemberekre lesz szükség, akik nemcsak elméleti tudással rendelkeznek, hanem minden egyes ügyfél igényeire szabott szolgáltatást tudnak biztosítani.

Azonban fény derült arra is, hogy pontosan mit várnak el a KKV-k a szolgáltatóktól. Nem csupán azt akarják, hogy elvégezzük helyettük a “piszkos munkát”: tanulni szeretnének, elvárják, hogy megértsük üzleti céljaikat, jobb, kifinomultabb konzultációs folyamatot várnak, és elengedhetetlenül fontosnak tartják az őszinteséget.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet