Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Meta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.11.13.

CAPI módosítás: kivették a capi-ból a unique_action-t és még sok más főleg fejlesztői oldalról fontos követhető dolgot. 

Ez most leginkább abban befolyásol minket, hogy nagyobb szerepet nyer az attribution window és ennek a mérésére át kell állni, amihez a fejlesztőkre is szükség lesz, ahol egyedi az oldal.


Forrás:

https://web.swipeinsight.app/posts/facebook-updates-ads-insights-api-metrics-12233

Optiscore: Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások. Ha belépünk a fiókban rögtön látni, de az overview alatt bővebb információkat ad:

A Google-hez hasonlóan itt is befolyásolja, hogy az algoritmus mennyire favorizál minket, de nem érdemes minden változtatást végrehajtani. 

Itt it rá lehet nyomni az ignore opcióra, de a score nem fog feljebb menni.

Összességében abban nagy haszna van, hogy jelezni fogja azt is, ha azonos célú kampányokban nagy az overlap (vagyis nagyban fedik egymást a célközönséget, ezzel egymás teljesítményét rontva).

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet