Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Meta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.11.13.

CAPI módosítás: kivették a capi-ból a unique_action-t és még sok más főleg fejlesztői oldalról fontos követhető dolgot. 

Ez most leginkább abban befolyásol minket, hogy nagyobb szerepet nyer az attribution window és ennek a mérésére át kell állni, amihez a fejlesztőkre is szükség lesz, ahol egyedi az oldal.


Forrás:

https://web.swipeinsight.app/posts/facebook-updates-ads-insights-api-metrics-12233

Optiscore: Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások. Ha belépünk a fiókban rögtön látni, de az overview alatt bővebb információkat ad:

A Google-hez hasonlóan itt is befolyásolja, hogy az algoritmus mennyire favorizál minket, de nem érdemes minden változtatást végrehajtani. 

Itt it rá lehet nyomni az ignore opcióra, de a score nem fog feljebb menni.

Összességében abban nagy haszna van, hogy jelezni fogja azt is, ha azonos célú kampányokban nagy az overlap (vagyis nagyban fedik egymást a célközönséget, ezzel egymás teljesítményét rontva).

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet