Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Meta Advantage+ katalógushirdetések célzásának egyszerűsítése, automatizált lehetőségek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2025.02.04.

A Meta eltávolította a manuális közönségtípusokat az Advantage+ katalógushirdetésekből, ami jelentős elmozdulást jelez az AI-vezérelt hirdetéskezelés felé.

Részletek:

  • Az Advantage+ katalógushirdetések dinamikusan jelenítik meg a termékeket a felhasználói viselkedés (a Meta Pixel) alapján.
  • A rendszer személyre szabja a termékmegjelenítéseket az egyéni felhasználói érdeklődések, szándékok és cselekvések alapján.
  • Ezek a hirdetések egyetlen képként, carouselként vagy collections-ként jelenhetnek meg.

A hirdetők nem veszítik el az összes célzási irányítást. Továbbra is létrehozhatnak egyéni katalógusközönségeket az interakciók alapján, újracélozhatják a potenciális ügyfeleket, és bizonyos közönségeket bevonhatnak vagy épp kizárhatnak  a hirdetések megjelenítéséből.

Ez a változás kezdetben az irányítás korlátozásának tűnhet, a Meta adatai azt sugallják, hogy az automatizált célzás valóban javíthatja a hirdetés teljesítményét – mindaddig, amíg a hirdetők hajlandóak megbízni az algoritmusban.

Forrás: https://searchengineland.com/meta-streamlines-advantage-catalog-ad-targeting-451358

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet